Du är riktigt äcklig!

Det finns en person som har sjunkit så jäkla lågt i mina ögon. Förr betydde hon så mycket för mig, men nu är hon inte ens värd att höra av sig till. Sorgligt att en människa har förändrats så mycket på bara några dagar. Ännu sorgligare när man vet att hon komer komma till mig om någon vecka och vilja snacka och vara med mig. Att en person kunde sjunka så lågt som hon, det visste jag redan, ochatt hon redan gjör exakt som hon själv vill, det visste jag också redan, men att hon skulle behandla mig så?.. Nä, det trodde jag aldrig hon skulle. Jag har funnits där för henne i dem svåraste tiderna, jag har följt med ut och på olika saker när det inte är någon annan som kunnat, jag har varit en tröstande axel till henne, men det kan hon fan glömma nu. Är riktigt jäkla besviken på henne, och jag tycker så sjukt synd om henne, fast än jag inte borde göra det, för det hon håller på med är så jäkla patetiskt.

USCH!

Så nu har jag fått skriva av mig..

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0