I'm in love with my weekend<3

img_2162 (MMS)

Det har varit en hektisk helg, just the way I like it! I lördags blev jag in ringd till jobb, så jobbade hela dagen. På kvällen kom kusinerna och åt middag och sedan blev det utgång. Hade en riktigt jäkla kul kväll! Vi dansade, skrattade, släppte allt och bara körde på! Idag har jag jobbat hela dagen. Blev hämtad av mammsi och pappi för att sedan åka till kyrkogården och hälsa på mormor och morfar. Efter besöket på kyrkogården åkte jag vidare till Aqua kul! Där jag mötte upp Karro Viola Alex och Karros jobbarkompisar. Vi hade riktigt kul! Hela äventyrsbadet för oss själva. Vi hade igång vågorna, bubbelpoolen och åkte rutchkana! Nu är jag inne på andra filmen för ikväll och känner att det är dags att gå och lägga sig! Natti natti PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0