Världens bästa dag.

Sitter och lyssnar på Josefines låtar på datorn och väntar på att min kusin ska komma.
Så otroligt snällt! Jag har punka på min cykel så hon kommer och hämtar mig :)

Åh, så längesedan det var jag lyssnade på Daniel Adams Ray, det är nästan så man får lite rysningar.. Flashbacks.
Tycker alla hans låtar är så himla mysiga. Även om texterna oftast inte är så glada, så är det ändå något med hans musik som gör att man blir så glad! Jag vet inte om det är minnena man har till hans låtar eller om det är hans melodier som är så liksom "Äh, allt löser sig även om allt är skit just nu".

Idag är det en sådan riktigt mysig höstdag. Det är soligt där ute och trädens löv lossnar från grenarna en efter en. Dem är inte längre gröna utan dem är gula röda och bruna. Älskar höstens färger! Snart är det dags att handla pumpor och göra gubbar av dem. Det är nog ett av alla dem sakerna jag der fram emot under hela året. Haha, kalla mig konstig, men det är så jag är .. Dem flesta har säkert redan köpt pumpor, men inte vi ;)

Snart är det ävcen dags för mig och Karro att åka iväg till London och shoppaaaaaa! Bara 26dagar kvar nu. Vi ska träffas på onsdag, ta en fika och snacka lite, längtar redan! Kommer bli hur mysigt som helst.

Det är heller inte långt kvar tills nyår! Jag tror och hoppas att det kommer bli så jäkla bra som vi vill. Alla kusinerna är riktigt pepp nu (jag är nog den som är mest pepp! haha)

Nä, resten av detta året sommer bli så jäkla bra känner jag på mig!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer
Postat av: Josefine

Nu blev jag nervös, vilka låtar? :D haha

2011-11-01 @ 15:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0