"jag har redan allt jag någonsin önskat"

img_6421 (MMS)

Efter att ha städat hela huset och bakat till kvällens klädbytarkväll, sitter jag nu i soffan och har precis kollat på One three Hill, jisses, det var ett tag sedan man såg det! Efter att Tyler blåst ut alla ljusen på sin födelsedagstårtan och sagt att hon inte önskade sig något, för hon hade redan allt hon önkade,slog tanken mig att: Gud vad härligt att ha allt det man önskar sig, så underbart! Sekunden senare tänkte jag; usch, så jäkla tråkigt att redan ha allt man önskat sig.. Vad händer då? Då har man ju inget att sträva efter, inget att längta efter, inget man kan suckta så mycket efter att man har ont i magen - hoppar upp och ner av lycka - ligger och gråter i sängen över - går runt och ser sådär fånigt glad ut över. Nu ska jag snart ut med Ruffemannen. PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0