Något man inte kan mer än att längta till!!:D

img_6823 (MMS)

Min (hyfsat) nya och underbara vinterjacka! :D älskar den!! Hola!  Nu är det bannemig inte långt kvar! Eller ja, jo, det är lite mer än en månad kvar, 33dagar kvar och sedan är det 66dagar kvar!!! Mamma och resten av familjen har redan tröttnat på mitt tjat, men dem är glada, så länge jag är glad.  Det jag snackar om är givetvis mina resor!!!! Första resan, som är om 33dagar, är till London med finfina Karro. Ska bli sååå jäkla kul! Shoppa en massa, vilket båda är bra på, och bara njuta av att komma iväg.  Den andra resan, som är om 66 dagar, är till Gran Canaria med hela tjocka släkten. Ska bli så otroligt kul! Fira nyår, chilla vid poolen, gå på marknader, gå ut i festa med kusinerna på kvällarna och bara njuta av att vara iväg! Snart snart snart snart!!!!! Kom överens med Karro om att vi inte skulle shoppa förrän vi kom till London. Ja, vem har redan brutit det, om inte jag... Usch, ÅNGEST! Köpte (en sååå jäkla snygg!!) poncho-kappa (som jag letat efter överlänge) för 1000:- . Suger att den var så dyr och att jag fick betala den själv, så nu försöker jag få mamma till att betala iallafall halva, haha.  Kommer bild imorgon:) Har ni något ni längtar efter? PUSS PÅ ER<3


Kommentarer
Postat av: Josefine

THAILAND!

2011-10-26 @ 09:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0