Vad är..

Vad har jag egentligen gjort med denna dagen?
Sorgligt sorgligt..
Jag har iallafall tränat i 1 1/2 timme!:D

Jag är inte den som har en massa spel på min telefon, snarare tvärt om, jag har inga.. Tills nu.
Wordfeud. Sa till mig själv att jag INTE skulle ladda ner det och fastna för det, så som alla andra gjort. Illa, så blev det ikke! Jag hade tråkigt och då laddade jag ner det och nu är jag fast. Dock har jag inte fler att spela mot än min bror så ni får gärna lägga till mig!;
"Lalacarro"
Heter jag.
hade varit kul att spela mot lite fler är honom haha.

Är inte alls trött, men ska ändå försöka sova nu, annars blir det väl upp och spela lite haha.

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0