Det är en "dricka te tröja"

img_4375 (MMS)

8sanningar om mig: 1. Jag har tre jobb; H&M, K&G och servitris. 2. Jag vill inte flytta hemifrån för jag tycker det är fördyrt 3. Jag tänker ofta att jag ska träna, men på sistonde har det inte blivit som jag tänkt, så jag har inte tränat på ca tre veckor nu. 4. Just nu vill jag bli dietist 5. Ända sedan första Spanien-resan när jag var 8år, har jag velat vara reseledare. 6. Saknar att inte ha någon att kunna berätta precis allt för. 7. Det var över 1 1/2 månad sedan jag var ute och fest-festade. 8. Jag har förlite tid för allt jag vill göra och hatar att prioritera. Nu har jag ätit lunch, jobbat och Ruff står redo för att gå ut vid dörren. Dags att gå en runda nu. PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0