Huset som aldrig är tomt.

Ja, huset som aldrig är tomt är nog vårt. Här är alltid folk hemma, det kvittar om man bor här eller inte, här är alltid någon.
Och jag absolut älskar det! Hatar att vara själv, så det är riktigt skönt att aldrig behöva vara själv. Tror folk gillar att vara här hemma också, för min familj är inte sånna som "skiter" i mina kompisar och tänker att är mina kompisar här hemma så är dem här för mig, utan kommer man hit så är man med hela familjen liksom. Både mamma och pappa är väldigt pratglada (har nog fått det från dem haha) och snackar med alla som är här hemma. Man behöver bara vara sig själv här. Är man lessen eller nere och vill snacka så finns det alltid någon att snacka med, är man glad så finns det alltid någon att dela sin glädje med.
Att ta hand om människor man tycker om och som behöver ens hjälp är bara en självklarhet.
Fast än jag kan vara riktigt arg på både min familj och vänner så finns det alltid någon som kan göra en glad igen och det är det jag älskar!

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0