Im so happy Im so glad!!!

img_8386 (MMS)

Bjuder på denna bilden. Den är från min och Josies cykelsemester i somras. -Underbart! Var helt nere idag när jag skulle låsa upp skåpet och ta mina saker från jobb. Detta var nämligen sista dagen för mig. Just då kommer det fram att jag har fått ännu fler tider!! Wihoio!! Så jag slapp lämna från mig nyklarna och blippen. För på måndag fortsätter jag jobba på H&M! SWEET! Har spenderat hela kvällen framför TV:n i mjukiskläder. Riktigt mysigt. Va så jäkla trött innan idag så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Men efter en lång dusch, lite hårklippning, middag och en kaffe blev jag lite piggare och lyckades iallafall hålla mig vaken genom filmen :) Nu är jag sinnes trött igen och ska bara gå en vända med Ruff innan jag bäddar rent och ska sova. PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0