Klantis

Jävla klant Carro!
Lite diskret tänkte man gå in göra sig iordning och bädda, för alla låg redan och sov, ni tror inte att jag snubblar in i mamma o pappas sovrum välter en lampa som står på golvet och sedan såg jag inget alls så jag var tvungen att tända. Sen när jag bäddat klart och allt så skulle jag ta mobilen som jag visste att jag lagt på bordet. Eftersom det var helt kolsvart så tyckte jag att jag kunde känna mig fram till den. Det stor två glas på bordet, inget mer, och jag lyckas välta ut BÅDA glasen, varav i ett det var mjölk och det välter jag ju SÅKLART ut över mobilen.

Hur fan lyckas jag?!

Aja nu ska jag iallafall sova. Har kommit på att om jag inte kan somna idag så ska jag sätta igång Burlesque för det är sista dagen idag som jag kan se den innan den ska vara tillbaka!

Natti natti :)

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0