Pust..

img_9430 (MMS)

Himmel och rosenblad vad jag är trött! Inte bara trött för att jag inte har fått sova ordentligt utan trött på folk som kallar sig för vänner. Så många gånger har jag haft planer med dem som kallar sig för mina vänner, lika många gånger har jag blivit besviken för att det inte blivit som planerat. Okej att planerna inte blir som dem ska och man hittar på något annat tillsammans istället och gör något bra av det. Det är ju inte riktigt så det har blivit dem gångerna. Det har slutat med att jag sitter med mina föräldrar hemma i TV-soffan, kollar på någon halvkass film och är förbannad besviken och sviken över att dem betett sig som dem gjort och att hela min helg blivit förstörd. Nu har jag gett min fasiken på att jag ska inte vara den som sitter hemma med mina föräldrar hemma i TV-soffan och kollar på någon halvkass film och är förbannad besviken och sviken över att dem betett sig som dem gjort och pajjat hela min helg. Nu jäklar! Jag ska ut ikväll, det ska jag. Hoppas innerligt på att Frida blir klar med sin balklänning så hon kan hänga med ut. För det är ingen tvekan alls om att vi kommer ha kul tsm! Hoppas ni får en bra fredagskväll och en bra helg! PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0