Så jävla klantig!

Åh, så irriterad jag blir på mig själv ibland..

Skulle till gymmet, men va riktigt hungrig efter jobb så jag åkte hem och åt sen pallade jag inte ta mig till gymmet, haha. Istället gick jag en lång runda med Ruffemannen. Det var en riktigt härlig runda, men såklart tappade jag telefonen i sanden nere på stranden så nu fungerar inte ljudet på telefonen.
KLANT-CARRO!
Så nu måste jag lämna in telefonen, hur pinsamt som helst eftersom han är skitsnygg som jobbar där vi köpte telefonen + att alla som jobbar där brukar äta hos oss när jag jobbar..
KUL!

Nu sitter jag i soffan och tycker lite synd om min och min telefon. Ska snart ta tag i mitt rum och sedan ska jag baka kanelbullar. Blev så sjukt sugen på det när vi snackade om hur mysigt det var att sitta hemma i köket i en stor kofta, tights och dricka kaffe o äta kanelbulle, på jobb.

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0