Tvärt om fast ändå så jävla bra!

img_2725 (MMS)

Kalla mig martyr, men när jag kom hem var jag helt själv hemma, mina planer på kvällen var kraschade och jag va sjukt deprimerad. När jag gick eftermiddagsrundan med Ruff så tänkte jag "va fan Carro! Ryck upp dig nu." Den tanken slog i kraft och jag tog mig upp till Toppen och Hemmakväll, köpte en stoor godispåse, chips, dippa och en cola samt hyrde tre filmer. På vägen hem plockade jag upp Verre och Matthias. Den deppiga kvällen slutade i Taco och filmkväll här hemma med en massa skratt och snack. Supermysigt och riktigt mumsigt! Riktigt glad att jag lyckades vända på denna kvällen och göra den till en underbar kväll! Nu rullar jag typ fram av allt godis (och jag som inte ens gillar godis?!) och alla chips jag tryckt i mig. Får bli ett hårt träningspass imorgon! PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0