Aaalltid!

Hade krylligt hår när jag gick hemifrån. Nu sitter jag på bussen och har spik-rakt hår. Hatar att det alltid blir tvärt om i håret innan man kommit dit man ska!! Har man plattat håret, ja då blir det krylligt på vägen. Har man lockat håret, ja då är det spik-rakt innan man är framme.. SUCK!

Nu sitter jag iallafall på bussen påväg in till stan för att möta upp mammsi på en fika. Mys!

Träningen med mammsi igår va skitkul! Haha hon hade aldrig varit ute i själva gymmet förr så det blev en liten nyhet för henne haha. Ikväll är det dags igen!

Första bilden är innan jag gick till bussen och den andra är nu från bussen.. Haha


PUSS PÅ ER<3

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1487260/images/2012/pic_200037162.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0