AAARGH!!

DAAAMP!!

Nu kommer känslorna fram. Du är inte min vän längre.

Asså jag får damp! Hur fan kan man vara så jävla ego och självisk som du? Hur fan kan man säga så som du gör?! Hur fan kan man förstöra någon annans inte bara sommar utan även jobb på detta viset?!? Vad fan har jag gjort dig? Inte råd att plugga i höst pft, det enda som kostar är studiemedlen och det är därför man får bidrag från CSN. Ville du inte ut med mig kunde du sagt det redan från början! Redan i höstas.

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vet absolut inte vad som ligger bakom allt detta. Men angående det du skrev med csn, det är inte alls som på gymnasiet. Hade problem med det förra året eftersom jag inte klarat av tillräckligt många högskolepoäng, slutade med att jag fick betala allt med skolan själv i ett år tills jag läst in mina poäng...

2012-04-18 @ 18:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0