But really. It's not a thing.

Då va vi här!
Det är kväll, pyjamas-tajm och även bed-tajm. Där tog det slut.. Haha

Längtar så hiiimla mycket till helgen. Det blir middag med härliga tjejer, utgång, inflyttningsfest, latte-drickande, vin, mys och mycket mer av det mysiga och roliga än vad denna trista och grå vardagen har att ge.

Har varit ett litet bråk mellan mig och mamma om vad jag ska hitta på nu i juni. I och med att tågluffningen inte blev av och att jag blev uppsagd på mitt ena jobb för jag inte kunde jobba i juni så tycker mamma att jag ska söka jobb medans jag själv tycker att jag redan har sökt alla jobb som finns att få. Alltid när jag och mamma bråkar handlar det antingen om jobb eller min utbildning. Så det är två väldigt känsliga ämnen mellan oss. Speciellt nu när det blivit som det blivit i juni månad.

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer
Postat av: Josefine

Längtar också till helgen!! :D är säker på att du hittar något att göra i juni :)

2012-04-25 @ 09:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0