Mys-onsdag

Vilken härlig familjemiddag!
Vi satt och åt alla samma sak (vilket vi inte gjort dem senaste veckorna pga bantning osv.) samtidigt, tillsammans (oscar åt för ovanlighetens skull hemma med oss) och snackade om allt mellan himmel och jord (fast mest om jobb).
Precis som förr, då både jag och Oscar gick i skolan. Känns hela vardagsplaneringen var lättare då. Det kan ju i och för sig bero på mina knasiga arbetstider.. Aja hur mysigt som helst var det iallafall!

Efter middagen åkte Oscar till gymmet. Fattar inte hur han klarar av att gumma precis efter han ätit?!? Jag hoppade in i duschen och sen insåg jag hur blek jag var så jag begav mig till solariet. Nu vet jag varför jag inte solar solarie mer... Haha det är så jävla obekvämt, svettigt och det enda man tänker på är när man får hoppa ut ur den lådan. Nu är jag iallafall brun som en pepparkska på benen. Jäkla ben! Haha det är alltid dem som blir brunast, och det är inte lite brunare än resten av kroppen heller.. Fattar inte hur jag lyckas!

Nu ska jag sova några timmar i min nybäddade säng med dem nya sängkläderna från Primark som jag köpte i London. Riiiktigt sköna är dem!

Natti natti 😘

PUSS PÅ ER?<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0