U.K on my mind

Det enda jag tänkt på och längtat efter denna veckan har varit London.

I måndags: nu är det bara en vecka kvar. Konsum 13-20 tiden gick über långsamt!

I tisdags: nu är det bara sex dagar kvar. Citadells patientarbete bara flög timmarna förbi!

I onsdags: inte en tanke på London på hela dagen förrän jag kom hem, efter 08-16 på Citadell, när jag stod och målade.

I torsdags: shoppade grejer till det nya rummet samt målade. Blev klar med rummet på kvällen och njöt av rummet. Ett projekt mindre och fyra dagar närmre till London!

I fredags: det känns som lördag.. Hmm kassan i Konsum, usch imorgon väntar ett sju-timmars kassa-pass... Vill inte ens tänka på det! Tänker på London istället.

I lördags: städade huset och tänkte på bad jag ska shoppa i London. Snackade även om London på jobb alltid lika kul!

Söndag: dags att sluta skriva om London och gå och lägg dig! Idag jobb på Kniv & Gaffel 12-18 efter det "packa" till London!

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0