Nu är jag lycklig

Åh kan inte beskriva hur glad jag blev igår när mamma sa att hon hittat mina Ray Ban brillor och klocka för den delen!!!!
Nu är allt bra igen. Brillorna är funna, klockan är där den ska, börjar snart plugga och det är en och en halv månad kvar tills jag ska få uppleva min födelsedagspresent från världens bästa kille!
 
Jobbade igår och efter jobb hämtade vi ut biobiljetter till Snabba Cash på söndag. Det blev den sena bion eftersom jag jobbar till sex på söndag. Det ska bli så mysigt. När vi hämtat ut biljetterna åkte vi till Bulltofta parken eller vad det är? haha och gick en promenad innan det blev helt mörkt där ute. Sen begav jag mig till Lilla torg för att möta upp lille josefine och hennes killkompisar. Kvällen slutade mycket senare än planerat och med mycket fler drinkar än planerat.. Eftersom vi "missade" bussen hem så blev det taxi. Aj aj aj.. Jag har inte råd med utekvällar mitt i veckan nu! Fastän jag inte betalade så mycket så är det ändå fel eftersom jag är skyldig mamma så jäkla mycket.. haha. Trevligt va det iallafall och nu ser jag fram emot onsdag och fredag som in i!
PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0