Nyttiga Harry

Efter alldeles för många godisbitar och andra sötsaker har jag och min kille (ja jag har skaffat kille och är lika förvånade som ni! haha) bestämt oss för att hoppa in i en nyttighetsperiod med träning. Så igår blev det både kvällsrullning och kvällslöpning, i morse blev det morgonlöpning och istället för godis igår kväll åt vi melon och mixade kesella med frysta hallon och blåbär riktigt mumsigt! Blir nästan som glass. Nu har jag powerwalkat/sprungit hem från jobb och tänker snart bara självdö i soffan. Nu är det på riktigt! Haha för imorgon och tre dagar fram kommer jag få klara mig själv med träningen och nyttighetsätandet.. Hur kommer detta gå?!? Äsch, gäller bara att tänka positivt så går det mesta ;) PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0