Alla är bra på något

Det är ren fakta att alla är bra på något.
För tillfället känns det som jag inte är bra på särskilt mycket.

En sak jag är bra på är iallafall att vara glad. Det är nog en av mina bästa egenskaper. Och att hitta det roliga i saker och ting. Har en helt värdelös skadeglädje, tror inte man kan ha mycket mer skadeglädje än vad jag har...

En annan sak jag är mycket bra på är att dölja vad jag egentligen känner.
Inte alltid så bra.
Dock en sak jag är väldigt bra på. Ibland hatar jag att jag är bra på det och ibland älskar jag det. För tillfället hindrar det mig från rätt mycket, rätt mycket som jag borde visa och göra.

Bilden är från min allra bästa killkompis. Helt sjukt, han vet så himla mycket att man ibland blir rädd.. Han vet också hur allt kommer sluta med dem killarna jag träffar redan innan jag ens börjat träffa dem på riktigt. Aja det han säger är så jävla sant och ja nu är det offentligt och nu kommer han bli överglad över att jag "äntligen" erkände det..

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0