Hamnfamn kastlöst slängd i Mellansveriges mitt region med en lögn i bagaget.

"jag ska sluta leta efter den rätta, han kommer dyka upp förr eller senare"
"men om vi går till stranden idag så kanske jag träffar Mr. Right, eller i den baren eller kanske på den där klubben?"

Antar att massa tjejer känner igen sig i det ovan. Till och med ni killar, när det gäller miss right!?

Det gör mig inte något att vara singel. Tvärt emot, jag gillar det som in i! Man har ingen att rätta sig efter, ingen man måste höra av sig till när är borta, ingen som blir sur över småsaker, man är helt enkelt fri (i mina ögon).
Jag säger absolut inte att det är fel att vara i ett förhållande i min ålder, det är många som är det och jag älskar att se människor som är kära, man får ett sånt pirr i magen trots att det inte är jag själv som är kär!
Visst ibland saknar man någon att vara lite närmre med än enda vänner och som inte är familjemedlem. Den där någon som man kan hålla om och pussa på bara för man kan och bara för man är så kär.

Man ska ta livet som det kommer, varje dag är en ny dag.
Ta vara på varje dag för varje gång du vaknar och stiger upp ur sägen börjar ett nytt äventyr. Det äventyret är ditt liv.

Imorgon börjar ett nytt äventyr för mig. För dig med för den delen! Så se till att ta vara på idag och oroa dig inte med gårdagens bekymmer. Yesterday was another day. Today is the day. Tomorrow is the future, another amazing adventure.

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0