Hoppsan!

Oj, insåg nu att jag hade nig druckit lite mycket när jag skrev förra inlägget.. Haha.

Idag har jag bara svängt runt i min onepiece och kollat film med mammsi som varit hemma från jobb för hon va sjuk.
Juste! Jag har även varit på gymmet och kört ett litet pass och sen har jag varit och handlat mat. Ikväll blev det fisksoppa à la Carro. Måste säga att den är sjukt smarrig! Har dock inget recept för jag gör allt på måfå.. Blir bäst så för mig eftersom jag suger på att följa recept haha.

Nu sitter jag här i soffan med min kaffemugg och ska snart kolla på hustoppen med pappa. Ni måste kolla på det! Haha både jag och mamma viker oss av garv i soffan när arkitekten pratar..

Usch..
Man märker att lördagen var kul, när alla frågar hur man mår idag (två dagar senare!?!?) och man upptäcker att man har fyra stora blåmärken på benen och två på armarna. Aja sånt händer!.. Mig iallafall..

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0