Last wednesday night.

Hola alla små troll!

Just nu sitter vi på tåget och gäspar. Ja, ni läste rätt, vi, jag lyckades få med mig cassandra hem till Malmö igen!

Hade en sjukt bra gårdag. Efter vi ätit taco hade vi förfest hemma hos cassandra med hennes tjejkompisar från skolan. Efter det gick vi på mellanfest där det var ännu fler folk från hennes skola. Det var egentligen inte meningen att vi skulle med till den riktiga festen på "Sivans" men vi hängde med och lyckades få tag på ett gästkort till mig.
Efter Sivans va vi på efterfest hos ett par killar från skolan innan vi begav oss hem för att kolla på två avsnitt av 90210. Som för övrigt är en sjukt bra serie!
Vi däckade i soffan halv fem och sov inte många timmar..

Cassandra vaknade vid halv elva och då hade jag redan dukat fram frulle och värmt frallor.
Hela tisdagen har sedan spenderats på Grand Samarkand där jag gjort av med alldeles för mycket pengar.
Usch, jag som skulle spara nu..

Har haft två sjukt bra dagar i Växjö!
Tillsammans med en sjukt bra tjej!

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0