+skadeglädje+

Jag tror bannemig snart att det är dags för min nya "kvällsrutin" haha, 90210 och min brors iPad i knäet!
Åh snart är det vååååår!
Det är iallafall vad dem säger på nyheterna.. Haha dem tydligaste tecknen var geggamojjan och "vinter hjeck".. Haha första gången jag hörde att han sa vinter hjeck va det ju kul, men andra gången var det ännu roligare!
Ja jag har sjukadse skadeglädjen.. Men jag kan faktiskt inte hjälpa det!
Så jag gör set absolut inte för att vara taskig eller för att reta någon, men det går verkligen inte att hålla sig för skratt när någon trillar, slår sig eller pratar konstigt.. Det är inte bara när andra slår sig eller trillar, det är även när jag själv gör det.. Som idag haha, ja ni som känner mig vet ju att jag kan vara sjukt klantig.. Men när jag skulle gå intill omklädningsrummet på jobb snubblar jag precis i dörröppningen så jag trillar in haha, tur att det inte va någon annan där än jag haha, kände mig sjukt efterbliven efter att ha trillat, men mer efterbliven när jag får världens skrattanfall..
När jag sedan skulle berätta det för mamma kunde jag inte ens få fram vad det va jag skulle säga för jag bara skrattade och skrattade och tårarna rann.. Haha herre gud alltså!
Nä nu är det dags för 90210!!!!!! :D
PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0