Yes!

Åh!

Typ världens lyckligaste tjej!
Eftersom mim bror har flyttat ut och hans rum nu mera står tomt så kom jag med den ljusa idén att det skulle bli min lilla ateljé!
Där jag ska ha symaskinen och en liten "walking closet".
Vet ni vad det bästa med detta är??
Mammsi och pappi gick med på det och tyckte att det var en jättebra idé!

Wihoio!!!

Vet EXAKT hur jag vill ha det där inne. Det ska vara vita linne gardiner, där sängen stått innan ska det vara en lång klädstång, på kortsidan ska där vara skohyller och på andra sidan ska där
Vara ett bord till symaskinen och på andra kortsidan ett stort bord som man kan ha tyger och klippa ut mönster på.
Jävlar vad pepp jag är! Haha

Juste! Sen fick jag ett par ööööver snygga skor av mammsi idag!:D

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0