Ett leende är det billigaste sättet att lysa upp världen på.

Under ett tag har jag inte kunnat ladda upp bilder, men nu fungerar det igen!
Så varför inte köra en liten bildvisning.
Jag kommer lägga upp en bild varje dag.
Börjar idag!
Dag 1: Din facebook profilbild.

Dag 2: Dagens frukost

Dag 3: En bild på den personen som vet mest om dig och en kort beskrivning.

Dag 4: En av de viktigaste personerna i mitt liv.

Dag 5: En bild från en tid du saknar.

Dag 6: Bild på dig och dina syskon.

Dag 7: Den bästa semestern.

Dag 8: 1 låt du lyssnar på just nu.

Dag 9: 5 fakta om mig själv.

Dag 10: Bild på en person jag saknar.

Dag 11: Gammal och ny bild på mig själv.

Dag 12: En bild från din förra sommar.

Dag 13: Favorit plats i Sverige.

Dag 14: En puss- eller krambild.

Dag 15: Favorit citat.

Dag 16: En bild som för mig betyder kärlek.

Dag 17: Dina bästa skor.

Dag 18: En bild på en solig dag.

Dag 19: Något du vill göra.

Dag 20: En bild som alltid får mig le.


PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0