Jag

Jag är en rätt spontan person. För det mesta är jag glad sprallig och tycker inte om att sitta still. Jag gillar när det händer saker och helst ska det hända mycket samtidigt, då trivs jag som fisken i vattnet!

Säger någon att jag inte kan göra en sak, då gör jag allt för att visa den personen att jag kan. Det sämsta någon kan göra är att säga att jag inte kan, det kvittar nästan vad det gäller för då gör jag det.

Jag tar inte seriöst på så många saker, men när det väl är seriöst så är det seriöst.

Samtidigt som jag är en väldigt glad person så har jag inte långt från att fälla en tår. Det är mitt sätt att avreagera mig. Jag är sällan sur, istället blir jag ledsen.

That's just who I am.

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0