Love..

Har precis sett det fina slutet på Pearl Habour tillsammans med min bror.

Det finns inget värre jag vet än att säga farväl. Säga farväl för en dag till någon man gillar och kanske till och med älskar är okej, men säga farväl till en person man älskar och inte veta när man kan få ses igen är hemskt. Det behöver inte vara en kärlek det kan vara en vän man klickat så otroligt bra med. Jag vill inte säga farväl hejdå bye adios caio. Aldrig. Jag vill kunna säga vi ses snart see you later hasta luego. Och veta att det är sant. Sant att vi ses igen. Sant att vi ses snart. För varje dag utan min vän är som en regnig dag.

I keep a part of you with me.

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0