Rubrik

När man är sjuk, är det inte meningen att man ska gå åt det hållet då man blir frisk? För i mitt fall är det inte så. Känns rätt hopplöst att bli frisk till helgen. Jäkla skit. Vem kom på att man skulle bli sjuk? Hade jag fått bestämma så skulle man aldrig kunna bli sjuk. Men men, nu är det ju inte jag som bestämmer sånt (tydligen) om man går efter vad man läst i skolan så är det Gud.. Har jag inte helt fel för mig så va det Adam som syndade genom att äta äpplet och då skapade Gud hemska saker i världen så som svält och sjukdomar.
Aja, haha värsta föreläsningen här om något jag tror jag kommit håg från skolan.

Jag har iallafall underbara vänner som tar hand och underhåller mig när jag är sjuk. Det känns sjukt bra!

Nu ska jag återvända till soffan där jag har legat och hostat och snörvlat hela dagen, och se klart på Step up 3. Sjukt bra film, har sett alla tre idag + sista sisterhood of the traveling pants.

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0