Studenten

Här sitter jag i soffan och lyssnar på Jessie J samtidigt som jag kollar igenom mina bilder på datorn.
Jag bläddrade och bläddrade och bläddrade tills jag kom till albumet "min student!"
ÅÅååååh, är det bara jag som vill ta studenten igen??
Ni som har tagit stundenten vet hurn lycka hela den dagen är.

Allt är så lätt, det finns inga bekymmer den dagen, jag vet inteom det är för att man är så full så man inte känner av bekymmerna eller om det är för att exakt allt kretsar runt dig, det är din dag, det är du som är i centrum, folk kommer hem till dig för att gratta dig efter att ha genomlidit 12år i skolan. Alla är lyckliga och glada och dem är glada för DIN SKULL!

Kan inte beskriva hur underbar dag den dagen var, men guuud vad jag vill ta studenten igen!




Den absolut grymmaste dagen!

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0