En annan jag..

Att klicka in på andra bloggar får verkligen en att vilja skriva. Fastän jag bara brukar skriva om det som händer mig just nu och vad som är i mina tankar är det skönt att se att mina problem är jag inte ensam med att ha utan det finns verkligen fler som har samma konstiga problem.

Tror ni på att det finns någon, någon där ute i världen som är exakt lika dan som du?
  - Jag trodde iallafall inte på det, inte förrän jag träffade den personen.
Helt sjukt konstigt, det käns som man träffat sig själv. Som man sitter och skriver till sig själv, för frågorna man ställer får man svar på och svaren är exakt så som jag själv hade svarat.
På samma gång som det är så sjukt läskigt så är det så himla underbart!
Någon som vet exakt (eller kanske inte exakt för det finns ingen i hela världen som vet exakt) hur man känner i olika situationer, vad man hade gjort i olika sammanhang, någon som hade reagerat exat så som en själv, någon som tänkt på exakt samma vis som en själv, någon som gillar exakt samma artister och exakt samma låtar som en själv, någon som har exakt samma klädstil som du och lika mycket kläder o skor som du, någon som gör samma klantiga misstag som du, någon som tänker likadant som du, någon som gillar samma soters filmer som du, någon som har samma kvälls"måsten" som du, någon som har samma humor som du, någon som också tror på att man kan vara tjej och ha killkompisar eller kille och ha tjejkompisar utan att man måste vara tillsammans med dem.
SJUKT!
Riktigt sjukt är vad det e!
Inte sjukt på ett äckligt sätt, precis som om denna personen säger sånt bara för att du gillar det, utan för att denna personen verkligen själv gillar/gör/lyssnar på exakt samma saker som du!
Och det är sjukt härligt!
Det är ännu sjukare också att denna personen är en kille och att vi började snacka av ren händelse..

En älsklingslåt som passar i alla lägen.

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0