Jag är inte på humör.

Ute är det soligt och fint, istället för att vara ute och njuta av solen innan jobb sitter jag inne på min säng. Är på jättedåligt humör idag. Vet inte varför, man inland blir det bara så. Idag är helt enkelt inte min dag. Jag bara känner det på mig. Förhoppningsvis blir det bättre ikväll när jag slutat jobb och beger sig in till stan för att mysa med fina vänner. Men just nu är allt BLÄÄÄÄ. Kan kanske vara för att jag ska jobba. Det är inte för att det är fint väder ute och jag sitter inne, det är för att det e så jäkla tråkigt. Älskar kunderna, men själva jobbet, att sitta i kassan i 7 timmar i sträck är ingen hit! Nu ska jag sluta klaga och börja längta till ikväll! PUSS PÅ ER<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du visa upp vad du har köpt i USA? :D

2012-07-30 @ 16:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0