Jävla misstag!

Ibland blir man bara så arg på sig själv. Jag blir så arg på mig själv när jag låter gamla misstag hindra mig från att göra om och göra det till allt annat än ett misstag. Antar att det är så det är när det är mycket känslor och fler än bara jag inblandade. Vill så himla gärna bara skaka på huvudet och radera allt som har med misstaget att göra, bara glömma det, som om det aldrig har hänt och låta vara det så i resten av livet. Som alla vet går det inte att få saker ogjorda så jag får helt enkelt komma över det och låtsas som det aldrig hänt! Kanske låter lätt, men sanningen är att det är en av dem svåraste sakerna just nu.

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0