Allting kommer bli bra

När jag gick in på datorn i morse tänkte jag skriva ett inlägg om vad tråkig denna dagen är och allt är piss.

MEN VEEET NI??

Jag ångrade mig, för jag kan se något bakom molnen och känna lyckan genom sorgen och jag har mer, så mycket mer än mina tankar!!

# Idag är det jobb (inte alls pepp) istället för att tänka fan vad bull så blev det jisses vad skönt det ska bli  när jag kommer hem och kan bege mig ut på rullandes fötter (haha kodord för rullor..).
# Det är ingen grå måndag, det är strålande sol, vilket är underbart!
# Fick ett samtal i morse om ett modelljobb, WIHOIOOO!
# Hade en sjukt konstig dröm, men vände den till något positiv. YES!
# Sen börjar ju 70dagars idag och det är ju sinnes bra väder vilket gör att det blir en sjukt bra start på ett sånt stort projekt!!

Jag vet EXAKT vad det är som har fått mig på så bra humör!
TACK!

Trodde aldrig att jag skulle få säga det till dig, men TACK!!
(och HEJDÅ!)

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0