Att sväva är inte att flyga

Med mammas 50års fest i tankarna, ett smile på läpparna så lämnar jag denna söndagen och hoppar in i måndagen.
Ny vecka, nya jobb, nya människor, nya bilder, nya äventyr.
YEAH!

Dagen har varit så sjukt bra! Har jobbar hela dagen och jag måste bara säga det
- Jisses vad bra team vi fyra är!
Absolut älskar att jobba med dem människorna. Brukar inte säga detta, men idag har jag älskat gästerna på K&G! Alla har varit så lättsamma, glada och positiva. Jag vet inte om det är för jag själv har sprungit runt med ett fett smile på läpparna hela dagen eller om det faktiskt har varit gästerna som varit så bra..
Även om jag klantade till det (som vanligt, ja ni vet ju hur jag kan vara, haha) när jag snackade engelska med tre kunder som pratade svenska.. Så får denna dagen 5/5 solar (solar för det var underbart väder när jag slutade!)

Nu ska jag sova!

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0