Lärde du dig inte en läxa förra gången vi var här?

Temat på denna veckan får bli "det blir aldrig som man tänkt sig".
För denna veckan har det fan inte alls blivit som jag tänkt mig, och då hade jag inte alls tänkt mig något alls om denna veckan.. Man kan ju knappast säga att denna veckan vändt sig till den mer positiva sidan. Visst vissa stunder har varit sjukt bra, men helheten
-pluuuuuurhkdvwkjs.

Jag blev inte ledsen, jag blev inte arg, jag blev tom, jag kände inget inom mig.
Den enda tanken jag hade var "nej inte nu igen! Är du verkligen helt jävla dum i huvudet???!?!?!".
Det finns en person jag verkligen inte velat se på många månader, men jag vet att detta är den enda personen jag kan berätta allt för och det är i dessa stunder som jag verkligen behöver denna personen, men jag vill verkligen inte behöva dig. Men jag gör det..
Inte bara för min skull, och det vet du.

Tom, tom, tom och helt tom..

För att vara ärlig orkar jag inte och det värsta är att jag känner att jag bryr mig inte.
Det är de absolut värsta.

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0