Onsdagen den tjugoförsta mars

Aaah, punktering på bilen.. Skratt.. felkörningar.. Köp av tvättmaskin & torktumlare.. Skapel och nagelbyggning.

Det är just så min onsdag har sett ut.

Voine voine vad jag kommer att ha och göra på tisdag och onsdag.. Det bästa är nog att jag tjänar iallafall en liten slant på det. Jag ska föra över patient journaler från bok till dator sedan ska jag rensa bland 1 000-tals jornaler samt lägga över rätt bilder på datorn till rätt patient journal... Jisses, snacka om att jag kommer vara helt slut på onsdagkväll!

Hade lätt kunnat börja som nagelbyggare, jag menar det verkar vara sjukt kul att göra och nu vet jag ju till och med hur man gör ;)

Nu ska jag lyfta på rumpan min och masa mig ut till köket för att hjälpa pappa med maten.

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0