The grass is greener on the other side

Nu har jag varit ute halva dagen och provat kameran!
Älskar det! Men ja, dem första bilderna blir ju som dem blir.. Haha, man kan ju inte kunna allt från början, ellerhur?!

Bild från igår;
Vet inte om man sett det på mina andra bilder med mig, men jag har sedan slutet av sommaren haft ett armband runt högra handleden. Det var ett brunt snöre med en röd pärla i lera med en blå blomma på och en liten diamant i mitten av blomman. Iallafall, igår gick det sönder :( Har haft det sedan augusti när jag och Josefine var på cykelsemester och det var som en liten "vänskaps-symbol" eller vad man ska kalla det. Så nu käns det helt tomt att inte ha något kring högerhanden.. 

Skorna ivägskickade!

Vi började i skogen, jag och Ruff..

Riktigt kul att fota dem stora sten bunkrarna som finns ute i skogen, det finns så många olika vinklar och sidor man kan fota från.

Har faktiskt inte sett det innan när jag varit ute med Ruff, men dem har satt ut två stora härliga bruna sammetssoffor utanför sommarkiosken vid stranden.

ÄLSKAR denna bilden! Blev exakt som jag ville! + att man ser hur härligt väder det va idag (- blåsten som gjorde det så jäkla kallt att hålla i kameran och fota..)

Min lilla fotomodell som inte gillade att vara med på bild, men jag lyckades knäppa en och annan bild på honom!

Tänk om man hade varit lika liten som Ruff. då hade man sett världen så här!..

En liten havsbild..

Ja, klättra i träd är också kul! Haha

Min lilla fotomodell får avsluta detta inlägget med mina första bilder från den nya kameran!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0