Tröjan du hatar

Att vara tillsammans med någon bara för att få vara i ett förhållande är som att sätta på sig en stixig tröja.
Visst du klarar några minuter (några dagar), du klarar kanske några timmar (någon vecka) men du klarar inte det en hel dag..
Tillslut är den där tröjan så jäkla obehaglig att man bara vill få den av sig!
Man vill bara ha bort den från sin kropp, men vill kasta bort den och aldrig mer se den, man vill inte ha något med den att göra över huvudtaget.

Vad det är jag försöker säga är att (enligt mig) ett bra förhållande ska bygga på en bra vänskap och tillit.
 
Visst man kan inte styra över sina känslor och ibland tar man på sig den där snygga tröjan och inser att jisses vad den stix och sen vet man inte hur man ska få den av sig..
Jag säger inte att alla snygga tröjor är stixiga eller att alla fula tröjor är sköna, för det finns dem som är både snygga och sköna, det gäller bara att leta efter dem på rätt ställe!

Nu hoppar jag i säng!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0