Aviici kvällen i bilder

Här kommer lite bilder från går dagen/kvällen/natten/morgonen som jag lovade i förra inlägget!

Jag och Matthias i bilen påväg mot Arenan

I soffan utanför vår louge

Vi hade ju inte räknat med att det inte skulle vara någon kö där vi gick in så när vi kom hade dem inte börjat släppa in än..

Vi hade både sitt- och ståplats i lougen

På VIP-toan fanns det sminköser från Isadora

Nästan hela gänget

Alla grabbarna med shot-brickan

Sjukt bra utsikt hade vi!

Boxiiii

En timme efter insläppet såg det ut såhär

Påväg till MAX för att ääääta!



Woho, första bussen hem!

Efter en hel kväll/natt/morgon i samma högklackade skor bestämde jag mig för att gå hem barfota.. Ingen bra idé alls.

Soluppgång vid kanalen i Malmö.

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0