Happ.. Inte riktigt vad jag planerat..

Vilken dag, vaknade för en timme sedan och planerna inför ikväll är redan kaos..
Blir väl bra till slut, men känns som man måste svika någon för att allt ska gå hop..

I natt blir min lilla Putte stoooor! Jisses kan inte fatta det, känns som igår vi badade i vattenpölarna med Batman shampoo. Så är det inte länge..

Nä nu ska jag inte fira han för mycket för han fyller ju trots allt inte år förrän imorgon! Och jag har redan fixat present! Haha, kanske inte är så i god tid för er, men för mig som är värsta tidsoptimist så är det i väääldigt god tid då jag fixade det för en vecka sedan.

Nu måste jag göra mig iordning för dagen!

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0