Sommarsverige

Sommar i Sverige och sommarSverige är helt underbart! Många fördelar (när det inte regnar, fast å andra sidan sommarregn är ju det bästa regnet!) men sen har vi en FET nackdel som man märker när man går hem efter en utekväll. Nu menar jag inte kvällsvärmen eller alla som blir så himla sociala. Jag snackar om när man hoppat av bussen och ska gå den där två kilometerns hem till sin sköna säng.
1. Det är redan ljust vilket hade stört mig som fan om jag inte varit så trött att jag sommat direkt när jag kastade mig i sängen.
2. Dem där jävla fåglarna som envisas om att gala mitt i natten och på dem tidiga morgontimmarna.
Kommer man hem vid fyra är det kört att lyckas somna om det är sommar. Sov med en kudde över huvudet för att slippa höra det "underbara" fågelkvittert..

Idag, årets (än så länge) varmaste och soligaste dag är jag instängd på Mobilias varuhus i sex timmar.. Viiiiill inte jobba idag. Känns sjukt tungt.

Hoppas resten av er är ute och njuter av det fina vädret!

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0