En kväll i oktober

Måste bara börja med att det känns som en hel evighet sedan jag skriv något här, men egentligen så va det ju bara fem dagar sedan, eller ja det är rätt längesedan..

Åh vilken underbar natt! Sist det va såhär stjärnklart på himlen så låg jag ute i vagg-solstolen, under duntäcket och filosoferade tillsammans med en som är så mycket mer än bara en bra vän. Det var så himla mysigt.

Sen måste jag också bara säga att jissans vad kul det är att köra pappas bil!!! Dragläget, farten jissans hehe. Ja, men har blivit lite skadad efter att ha umgåtts väldigt mycket med en kille från Trelleborg som bytt bil fler gånger än jag bytt vinterjacka (och det är två gånger om året typ..)

Aja.

Ikväll har varit en bra kväll punkt slut

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0