Grejer öööverallt

Har sovit borta hela helgen och kom hem igårkväll. När jag kom hem såg mitt rum ut som ett bombnedslag. Det var kläder ööööverallt, papper och väskor. Det blev inte bättre när mamma kom in med nytvättde kläder och la dem på sängen. Jag va så slut att jag inte visste var jag skulle ta vägen, men jag kunde verkligen inte ha det så i mitt rum, fick ju inte ens plats att lägga mig i sängen. Så jag gjorde ett ryck. Segt som in i va det i början, men sen gick det riktigt snabbt! Fast den största ångesten kom när jag drog bort spegeldörren till garderoben, inte en enda tom galge och inte rum för fler kläder.. Då delade jag av garderoben i två delar, bara rakt av och gav ena halvan till välgörenhet, är vad jag hade velat säga, men så va det inte.. Istället pressade jag hop alla kläder och tryckte in dem rena kläderna.
 
Tänkte att jag skulle bege mig ut på en rullrunda, men det började precis regna. Jäkla skit också..
 
PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0