Måndagsmorgon

Jobbade igår, chefen fick hoppa in eftersom vi va för få på jobb och nästan alla var sjuka, vid tre kändes det som alla bara skulle dö haha. Shit vad alla var slöa. Men lite salsa musik, rap och milkshake så blev allt lite bättre. När jag kom hem åkte jag till farmor och farfar. Jäklar vad längesedan jag träffade dem och har saknat farfar som in i!

Nu sitter jag och väntar på att Micke ska bli klar hos frissan. Kan inte fatta att jag är så snäll så jag gick upp nästan kl 8 för att hänga med till frissan när jag börjar jobb kl 15 haha.

Fryser som in i och önskade att jag hade vinterjackan idag. Den kommer definitivt komma fram efter kretaresan, men innan dess får den hänga kvar inne i garderoben!

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0