Tracy, My hero

Efter att ha jobbat hela dagen och sedan avslutat med film hemma hos en kompis inne i stan och där mellan tryckt i sig en råbiff med ungsstekt potatis kapris rödbetor och bea (har skuldkänslor, det är verkligen ingen mat man bara trycker i sig i en vändning..) fick jag en sån extrem huvudvärk och magont. När filmen var slut åkte alla hem och jag (som bor längst bort och är själv i det gänget om att bo där jag gör) hade en lång bilfärd hem. Så underbart! (och nu är jag inte ironisk för jag tycker faktiskt det är något av det absolut bästa som finns. Att sätta sig i bilen, sätta på en skiva med chillåtar, cruisa genom stan och sen ut på motorvägen. Det mina vänner är njutning på hög nivå!) när jag väl var hemma hade varken huvudvärken eller magonten släppt så jag bestämde mig för att ta en lång promenad. Jag satte i öronsnäckorna i öronen, spotify spelade upp Tracy Chapmans "fast car", jag satte ena foten framför den andra och vips så snurrade alla tankarna runt runt runt i min lilla skalle. Nu, en timme och 15minuter senare ligger jag i sängen, redo för att sova. Huvudvärken har släppt men magonten är kvar.. Aja går väl över med lite sömn !

Kvällens visdom: ta vara på det du har det kanske inte finns där så länge till.

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0