USA - del 2 - Härliga Miami Beach

Hej hopp!
 
Har gått runt och känt mig helt nervös hela dagen.. Visst är det skumt när man har en känsla som man inte vill ha och man vet inte varför man känner så. Så har det varit för mig idag.. Aja hoppas det släpper snart!
 
Nu är alla bilder från USA-resan uppe på Facebook.
(ÄNTLIGEN)
 
Tänkte fortsätta på USA-berättelsen i bilder nu.
Efter den stora staden New York flög vi vidare till Miami Beach. Här är mitt och Oscars rum. Riktigt härligt rum!

Miami Beach strandpromenad. Kritvit sand och klarblått vatten. Stötte på en 5x5 stor svart rocka när vi badade näst sista dagen, vilket fick mig att stanna på land resten av den resan..  

Glass och glass-shake i 40graders värme satt helt rätt!

Inget snack om saken, klart man ska besöka världens största Outlet, SawGrass Mill när man är i Florida.

Det blev en hel del shoppande, men hade gärna tagit en eller flera rundor till där, Love it!

Man kan ju inte vara seriös på alla bilder, hur kul är det då att kolla på dem när man kommer hem..

Vi hade två pooler på det första hotellet i Miami, dock blev det bara ett dopp i den ena poolen. Vem badar pool när det fanns en underbar strand med superhärligt vatten 50 meter från hotellet liksom?

Jag och min mor på Collins avenue i Miami.

Min bror, som är lika bra som mig på att träska in sig i saker, fastnade hos en kille som sålde sin egen skiva.. Lite sådär va ju musiken som dunkade i bilen påvägen till Key West.

Denna härliga bilden får avsluta detta inlägget.
 
Fortsättning följer.. Då blir det Key West
 
PUSS PÅ ER<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0