USA - del 4 - åter till Miami

Efter ett litet uppehåll med resbloggandet så kör vi på med Miami en sista gång.
 

Vårt nya hotell i Miami, Dorchester suits
Ja, som vanligt hade jag mina saker öööverallt.. Fast pappa va en flitig städare. 
Oh! Om man skiter i att gå till stranden så kan man ligga vid poolen och ändå vara inne på internet via WIFI.
 
Även om poolen vad härlig så lockade stranden liiiite mer!
Sen hade dem ett sånt jätteroligt rep man kunde stå på!

Shopping på Levi's wooop!
Övergångsstället vid Miami Ink. Så jäkla besviken på det stället.. Inte alls som jag väntat mig och inte alls som i programmet..
Trodde faktiskt bara dem hade sånnahär glasburar med små vovvar i på TV-spel och så, men här ser vi en knubbig liten man och en megasöt liten Ruff!

Det blev middag på en Mexicansk restaurang i en supermysig liten gränd.
 
Det mina vänner är hela USA resan. Vill ni se alla inlägg om vår sommarresa i USA kan du klicka här http://lalacarro.blogg.se/category/pa-resande-fot.html 
 
Nu väntar jag med spännig på nästa resa! Det blir min 20års present som jag fått av min underbara pojkvän! IIIIIh!!
 
PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0