Efter regn kommer solsken

Jisses vad det är sant! 
Nu är det solsken och börjar äntligen bli varmare här i England. 

Igår hade jag en jättemysig och trevlig dag med mamman och sonen samt sonens kompis. Vi åkte till Yosushi och åt mycket och gott. Sen blev det en kaffe innan vi åkte vidare för att se på teater. Det va nog något av det mysigaste jag gjort! Efter teatern blev det hamburgare vid Earl's court och sen vidare hemåt. 

Idag va jag uppe tidigt för att komma in till London så tidigt som möjligt. Så blev en ensam frulle. Vet inte hur andra har det men där hemma i Sverige äter vi alltid frulle och middag tillsammans hela familjen. Det gör inte denna familjen så det är svårt att få hop familjen, tror rätt många har det så nuförtiden att man sällan äter tsm. Hursomhelst! Fick betala överpris för biljetten intill London och sen fick jag för mig att ta en annan väg dit jag skulle så snurrade runt i över en timme och va fett frustrerad. Har iallafall haft en supermysig dag all by myself inne i London och jag har shoppat en MASSA fina grejer😍

Nu ska jag kolla film i sängen sen e det nattinatti 

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0